Goodbye

Assalamualaikum.

Haii and what i say good bye pt3 hahahaha okay im done for this year ✌✌✌✌ serius aku rasa suasana big exam macam ni best ! Rasa ukhuwah tu rapat sangat rasa macam seronok gila malam malam ckgu datang ckgu tolong semua pastu kuta ajar kawan kawan dorang pun ajar kita pastu joking pastu main dgn anak anak cikgu ahhh heaven gila !
Aku rasa kan cikgu datang nak ajar kitorang pastu ckgu bawak anak ckgu then aku bukannya belajar pun aku join sekali budak budak tu maij kah kah kah serius seronok  ! Nanti bila habis spm aku nak jadi guru tadika lah hmm ataupun jaga kat nursery mesti best ! Okay lol gila.
Masa exam en aku rasa semua pengawas exam semua fade up dah kejut aku kah kah kah nak buat macam mana aku dah tidur awal pun still tertidur jugak masa exam. Ter tidur ye bukan sengaja hahahahaha dan aku terpaksa berhadapan dgn kipas yg over exited tgok org exam sampai nak pusing laju laju lol dan aku lah mangsanya keras tebang terbang ic jatuh slip jatuh pen pensil semua jatuh okay malu ye uolls kalau ic jatuh nak menangis je rasaaaa. Dah lah jatuh dekat tempat lelakii ahh serius sedih ye.
Hmm pt3 is not bad lah sebenarnyaaa. Yg membebankan is pbs ! Kalau dari awal dia tak buat pbs dan dia wujdkan pt3 aku rasa okay je kot even semua subjektif. Sebab? Kita boleh prepare dari awal hmm so untuk batch lepas ni korang kena be tough kitorang boleh buat of course korang yg dilatih dari awal mesti lagii boleh punyaaaa ! Okay lah act aku tak nak publish entry cuma lama dah tak publish kan soo macam tulah. Okayy bye and good bye pt3 from usssss, 
Assalamualaikum

No comments:

Post a Comment