Assalamualaikum
Hmm aku nak campak belkang masa itu harii kitorang pergii cameron tuu. kitorang pergii berapa hari bulan tah tapii seharii je atas alasan alasan yang tidak munasabah. munasabah -.- so agak kurang best jugak lahh kan but banyak weh moment kat sana :))))) hmm masa kitorang masuk bas tu kitorang masuk agak lambat sebab ada hal apa tah kat asrama tu and kitorang masuk masuk je whatt duduk depan lelaki dan semua dah penuhkan depan dan nak tak nak dudk jelah bahagian tengah dan tepat sekali depan lelaki -.- dan kitorang terpisahhhh :((((( wawa aina mardhiah qelly semua dekat depan kitorang kat sini teah aku aisyah widad nak sembang pun susah haisehhmen.
masa nak naik dekat atass tuu pehh pehh apak seram sebab pkck driver nyee bukan main lajuu die bawak apa die fikir die bawak kereta yang ringan gila macam kereta lumba f1 ? pakcik bawak bas lahh bawak ramaii orang ramai nyawa tahu tak? tahulah kitorang rramai tidur jangan lah tunjuk belangg haishh memang aku protes gilaa lah yelah tengok sebelah gaung kott memang istighfar je wehhh time tuu ahahahahah xD
okaay akhirnyaa selamat sampaii dah dekat cameron tuu hahahah cerita gempak je en aku? haaa lupa masa kitorang gerak tu dalam pukul 11 centuu ah. dalam 7 jam jugak duduk dalam bass tuu ohh yeah dalam bas pakcik tu pasang cerita frozen hmm kira baik jugak lah kan? okay dah subuh kitorang singgah lah dekat masjid dekat situ but aku rasa itu surau ntah not sure act okaay memang sejuk gilosssssss kitorang semua tak mandiiii weh sapa sanggup? dengan ramaii gila kat tandass dengan suhu dah macam apa memang berus gigi cuci muka jelah mampuuuu tapi itu pun aku paksa dirii tau kalau tak memang haremmm ahahahahahha
we are awesome rigt? oh yeahhhh xD
masa nak naik dekat atass tuu pehh pehh apak seram sebab pkck driver nyee bukan main lajuu die bawak apa die fikir die bawak kereta yang ringan gila macam kereta lumba f1 ? pakcik bawak bas lahh bawak ramaii orang ramai nyawa tahu tak? tahulah kitorang rramai tidur jangan lah tunjuk belangg haishh memang aku protes gilaa lah yelah tengok sebelah gaung kott memang istighfar je wehhh time tuu ahahahahah xD
okaay akhirnyaa selamat sampaii dah dekat cameron tuu hahahah cerita gempak je en aku? haaa lupa masa kitorang gerak tu dalam pukul 11 centuu ah. dalam 7 jam jugak duduk dalam bass tuu ohh yeah dalam bas pakcik tu pasang cerita frozen hmm kira baik jugak lah kan? okay dah subuh kitorang singgah lah dekat masjid dekat situ but aku rasa itu surau ntah not sure act okaay memang sejuk gilosssssss kitorang semua tak mandiiii weh sapa sanggup? dengan ramaii gila kat tandass dengan suhu dah macam apa memang berus gigi cuci muka jelah mampuuuu tapi itu pun aku paksa dirii tau kalau tak memang haremmm ahahahahahha
masa pagii tu iyolahh kan ramai orang so kami pun pergi ke petronass yaa
dan inilah pemandangan yang terindah masa di belakjang
petronass tuu -.-
Nampak tak muka macam tak mandiii tuu?
ahahahhahahah xD
( act DAWNS tak cukupp :((( aku aisyah
( act DAWNS tak cukupp :((( aku aisyah
dengan widad je ana dgn nuha tak dapat ikut )
hmm lepastu kitorang pergi lah sarapannn yaaa makanan nyaa memang superb ahh aku cakap ! Sedap + mahall gilossss memang basic ah kann hmm dah biasa dahh buat buat mampuu jelah yeee. dan tahulah kami sembang kencang gilosssss sampai pkck mkck semua pandangg haishh tahulah kami nii cantik cunss comell hot letops meletopss kebabom tapii tak perlu lah ye segan kamii ni haa hahahah mintak satu penampaq xD
after that mardiii here we come ! kat situu memang banyak gilosss bunga bunga yang cantik cantik sangatt dan aku rasa kalau mak aku pergi mardi tuu 4 jam pun tak cukup nak menelaah bunga bunga tuu aku bukan lah cinta bunga sangatt kan tapii dah kalau cantik siapa tak suka kan?? ohh yeahhhhh
budak budak sch mana tah kitorang hambik jeee ahahahaha
nampaknya kitorang lagii mengancam kottt ahahahhaha *jk
hmm lepas tu pergii itu lavender punyaaa tempatt yah bungaa jugakk ahahahahhahahah act lawatan nii under kelab KHB tauu kah kah kah xD kat lavender memang byk pasangan couple jelah datangg tapii aku usha yang dah halal jee ahahahaha memang sweet weh kitorang niii gigitt jarii jelahhh yee time jalan tuu dalam kepala nii dah berangan " bila besar nanti kan kalau dah kawin .......... " ahahahahaha nyakaiiii gilaaa xD
nampak dok lavander tuu :pp ahahahaha
lepastu mana mana tah kitorang pergii beli strawberry ' shopping ' dekat pasar pagii dekat situu and guess what aku habis RM 50 je wehhhhh? aku tak paham pahal aku jimat sangattt bila dah balik baru aku menyesall gilossssssssss :"((((( hmm tapii memang dalam bas kitorang yang perempuan tak tahu nak peramah macam mana dengn budak budak belakang sebab yeahh perempuan kan dalam social network okay jee cuma dalam bas agak awkward sebenarnyaaa. dan ada budak budak belkang yang kata " bosan siaaaa lawatan dengan budak perempuan " " tak bergaul langsungg doo " aku yang dengar panasss weh sumpah panass tapii tahan jelahhh. just aku rasa moment paling tak lupa masa dalam tu time dorang nyanyii macam macam laguuu wehh aku nak gelak tahap gila gilaa ahahahaha dorang sporting je act tapii bila dah datang mood gangster dia perghhhhh memang ahhh. haaa aku tak rasa segan sangat sebab crush wa takda dalam tuu kalau ada memang malu malu kucing lahh kann puihh lah yana piiiirahhh haisehh menn ahahahhahahhah sengal en? lantak piii lah ahaha xD
jambatan gantung~~~
gila tecer ruby jerit ketakutan wehhhh kat sinii xD
gila tecer ruby jerit ketakutan wehhhh kat sinii xD
OKAAY bye uolshhhh have a great day Assalamualaikum :))))))














