Trial

Assalamualaikum.


okaayy for uollshh information next week will be speaking test form Bahasa Melayu and Bahasa Inggeris. okaay truthlyy dua dua susah okaayyy. bak kata orang " lek lah yana, kau kan petah bercakap " " kau bukan okay ke kalau cakap kat depan? " " elehh saje je nak perhatian " " kau kan dah biasa cakap cakap ni " Ya Allah tuhan je yang tahu , rasa nak tumbuk tumbuk sepak sepak lempang lempang semua dah tau tapi mengenangkan hati kena sabar kan? so baiklah terima jelah dengan gelak tawa dan senyum seperti kerang yang wangii auumm . okay back , hah bm kau fikir senang? dengan isi yang takde pastu dengan gelabah nya bila tengok muka pentaksir tu memang zero lah otak aku wehhh, acam haritu pra - bertutur je kan aku dah gelabah macam nak beranak dah weehhhh. nasib baik gila najmi ada woi memang terima kasih gila lah weh  rasa terhutang budi pulak hahahaha okay bm itu by grup but markah dia individu lah so adalah masa nak bincang bincang isi. okay untuk speaking english pulak memang individu so nak tak nak kau kena tolong diri kau sendiri untuk bercakap selama lima minit. aku harap gila dia tanya aku pasal hobby , tolong lah jangan cara cara ke benefit ke ape. apa? 5 minit tu sekejap? bak ang kau akan rasa lima minit tu macam lima jam tau? kalau kaurang macam aku lah. tapi kalau kaurang macam norman ke faeez ke ridha ke syafi ke ana ke irbah or semua terror terror english tu memang kau akan rasa macam dua minit jelah. hebat tak hiperbola aku? hebat kan? well anak cikgu tuminah kan? kah kah kah okaayy so aku mengaharap gila doa kalian semua permudahkan segala urusan, Amiin.

okay stop for next week. okay the second week aku akan hadapi the trial one 25082014 so memang kene berpulun dari sekarang lah kalau nak berjaya lah kan? kalau anggap 'alah trial je pun' hah pi lah sana tidur basahkan bantal dengan peta peta dunia kau tuh. act subjek yang aku takut gila ialah KHB dan PAI. KHB susah lah weh kena hafal tiga buku aku rasa. tiga buku ye bukan tiga tahun. yelah buku form 1 , form 2 , form 3 kann :PP hahaha ha ha hambar -.- ' alah buat banyak latihan ' ' senang gila lah weh khb'  wateva lah korang kena tengok soalannya dulu ye baru kata susah ke senangg. PMR and PT3 cant be same okaay ingat sampai tidur. okay tapi Pak Arab ajar kita apa?



okaayy besok pagi aku dah kena pergi Asrama Yayasan Selangor ada seminar. so harap harap aku dapat lah ye apa yang cikgu cikgu kat situ cuba sampaikan. so terbanglah sudah angan angan aku nak beraya nak tengok make each shudder nak khatam semua running man yang aku terlepas nak haabiskan masa gila nak cari bahan semua. takpe Allah pun dah kata 'manusia hanya mampu merancang tapi AKU ( Allah ) yang menentukan' ;)))))) sooooo prayyy for uss









3 naim :))))

hah lupa nak kata lepas pt3 ada PUTRAJAYA TAEKWONDO CHALLEGES
 soo gud luck AMAAL :)))))

KITA BERTEMU KEMBALI 
AKAN KAMI RAMPAS SEGALA MEDAL YANG ADA
HAHAHAHAHAHAH XD



Byee nak buka dah okaay byebye !