Eid

Assalamualaikum.






hmm rasa rasa tak terlambat lagii kot nak ucap SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI *sabar jap orang datang rumah buat kan air dulu *  okaayy done , okaay hmm macam aku cakap tadii aku nak minta maaf sangat sangat dari hujung tudung sampai hujung stokin  hmm kalau ada terlanjur perilaku terlancang bicara tersentap di hatii hmm apa lagiii pokokmya semuaa lah , again minta maaf kepada sesiapa yang mengenali aku ataupun tidak yee *ayat macam nak kena puk satu* hmm aku tahu banyak gila salah yang aku buat nak list down alamatnya habislah semua pokok pokok kat alam bumi nii terpaksa bagi aku kertas untuk list down semuanyaa. hmm kalau nak diikutkan dengan kawan kawan dekat kelas dekat bilik prep dekat tandas dekat dm dekat sch dengan budak dorm lagii haaaaa dengan DAWNS ampun lahaii banyak gila weh, kau bayangakan waktu salam jamaie asrama boleh pulak aku emo tak kene tempat nak leleh sana sini padahal orang tak jaga kan tempat jepun itupun sebenarnya jagakan cuma aku je yang tak nampak. hahahahahahaha selekeh kan aku? pastu rengek rengek g dekat geng wawa pastu cerita semua benda baru tenang sikit je ye sikit. tu pun masa tengah salam salam aku leleh lagi duduk dalam bilik telekong hahahahahahahaha nyakai en? okaay minta maaf lah ye banyak banyak.

johor here we come

 okaay lagi apa ye aku nak ucapkan kat sini em em okaay tahun ni wa raya dekat johor ye dengan Cik Nah's familyyyy. tapi tahun ni tak meriah sangat sebab macam macam ujian dugaan menimpa keluarga besar kitorang. so faham faham lah ye. tapi semua kuat aku memang tabik spring lah derr hahahahaha, hmm tahun ni takde gambar satu big family, takde gambar dengan sepupu wa takde gambar dengan sedara mara semua. gambar family je belambak hehehe xD hmm lastlyyyy jemput jemput lah datang ke rumahh yeee kalau dah lalu lalu banting ke klang ke shah alam ke ahh pokoknyaaa selangor lah jemput jemput lah yee pintu rumah terbuka luas sampai ke england sana. okayy nanti call je i tunjuk kan direction nya ya? hahahahaha *ape dah gelak je lebih* hehehehe


 otw katekoo #kakiselfie


 day-2. makcik makcik gojes kauu.



#selfie again. day-2 





My Loves. Thanks for being the marvelous ibu and the greatest ayah for me. thanks for all the things that u bought for me you did for me the money the food especiallyyy my ' harta pusaka ' such as purse smartphone blouse dress itu baju kurung shawl pashmina bawal hijab or simply itu tudung kah kah kah thanks for everythingg and i ask forgiveness from at the ends of hijab untill at the ends of the socks. and one more things thanks for give birth the cutests girl in the world mum and dad :)))))))

*nak oral test katekoo english masih terabur*





ABDUL GAFAR'S FAMILYYYY.
yeah wa tahu wa gemuk :(

okaayyy kalau nak tahu day 3 gambar tarak sebab apa? dalam kereta yang hidup segan mati tak mahu wehh boleh pulak berhenti tengah tengah jalan mujur bengkel kereta depan tujee cuma memang haru lah berhenti depan jalan rraya besar tuu. dengan semua tetiba badmood gambar pun touching ah taknak kasi gambar elok, haii dugaan dugaan, okaayy i think tujee kott okay and wa akhiri dengan tiga rangakp pantun

Has been a year,
it comes again,
Selamat Hari Raya,
Maaf Zahir Batin.

Mountain Daik's branches got three,
Pandan Island is far in the middle, 
with friends , relatives and family,
Hari Raya is time to mingle.

Push wood pull wood,
Keranji fruit inside the boat,
Hari raya got lots of food,
but don't eat too much like a goat.


SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN  :))))))))



okaay selamat hari raya abang iejat dan kak min :)))
sebenanrnya jeless wehhhh sepadan gila nak mati kawin jemput yee ;))))
abang iejat: http://eijatabdullah.blogspot.com/



No comments:

Post a Comment